Hulpverlening bij Evenementen

Hulpverlening bij grote en kleine evenementen

Organiseert u een evenement en bent u daarvoor op zoek naar EHBO’ers? Onze vereniging werkt met een groot aantal vrijwillige EHBO’ers die bij uw evenement ingezet kunnen worden. Vul het aanvraagformulier in om hulpverlening bij uw evenement aan te vragen. Wij verzoeken u de aanvraag minimaal drie weken voor aanvang van het evenement in te dienen.

Indien u vragen heeft over de inzet van EHBO’ers bij uw evenement, als er voor uw evenement aanvullende eisen gesteld worden aan de kwalificaties van EHBO’ers of als u informatie wilt over onze tarieven voor hulpverlening, neem dan contact op met Joyce Koning:

evenementen@ehbo-bergschenhoek.nl

Aanmelden als EHBO’er op evenementen?

Laat het niet doorgaan van een evenement niet van onze afwezigheid afhangen.

Meld je daarom aan als hulpverlener bij een van de evenementen. Alle hulp is welkom, dus ook een dagdeel of een uurtje is mogelijk.

Aanvraagformulier evenementenhulpverlening

Correspondentieadres