Nieuwe cursus Eerste Hulpverlener

EHBO-vereniging Lansingerland start op woensdag 2 oktober 2024 (bij voldoende deelname) een nieuwe beginnerscursus Eerstehulpverlener. U leert basisvaardigheden waarmee u helpend kunt optreden bij bijv. ongevallen in het verkeer en bij sportevenementen, maar ook in huis, het gezin (een ongeluk zit in een klein hoekje) en op straat. Reanimatie en bediening van de AED zijn ook onderdeel van de cursus.

De cursusdagen zijn op woendagavonden van 20:00 tot 22:00 en in overleg nog een aantal keer op zaterdag. (In total maximal 14 x 2 lesdelen.) De cursus zal worden afgesloten met een officieel examen van het Oranje Kruis.

De locatie is basisschool “Het Baken”, Oudelandselaan 139 te Berkel en Rodenrijs.

Kosten p.p.:  € 215. Informeer bij uw zorgverzekering of u in aanmerking komt voor een vergoeding!

Aanmelden kan via onze activiteitenpagina, of via de cursusadministratie:

cursusadministratie@ehbovereniginglansingerland.nl

Ook voor vragen kunt u terecht bij onze cursusadministratie.